Lanazia : LANAskaria#18 : Chef d'entreprise, que fait le Tribunal de Commerce pour vous ? Enpresaburu, zer egiten du Merkataritza Auzitegiak zuen enpresar

Conférence

16 juin 2016 - À partir de 08:30 jusqu'à 09:30
Pépinière Lanazia, ZA Larre Lore 64310 Ascain

Le Tribunal de commerce n'est pas seulement là pour ouvrir ou fermer une entreprise. Il offre aussi des services pour vous accompagner à chaque étape de la vie de votre entreprise, les connaissez-vous ?

Gilbert ANTON, Président du Tribunal de commerce de Bayonne viendra vous en parler et animera le LANAskaria#18.

Conférence gratuite dédiée aux dirigeants d'entreprise, jeudi 16 juin 2016, de 8h30 à 9h30 (accueil dès 8h15) à la pépinière LANAZIA à Ascain (ZA Larre Lore, en face d'Akerbeltz et Lartigue 1910)

Inscription sur le site ou auprès de : Catherine Marée, c.maree@bayonne.cci.fr 05 59 22 73 50

La pépinière d'entreprises LANAZIA est financée par l'Agglomération Sud Pays Basque et animée par la CCI Bayonne Pays Basque.

LANAskaria#18 : Enpresaburu, zer egiten du Merkataritza Auzitegiak zuen enpresarentzat?

Merkataritza Auzitegia ez da soilik hor enpresa bat irekitzeko edo hesteko.

Zerbitzu anitz eskaintzen ditu zuen enpresaren bizitzaren etapa bakoitzean laguntza ekartzeko, ezagutzen dituzue?

Gilbert ANTON, Baionako Merkataritza Auzitegiko Lehendakaria etorriko da horri buruz mintzatzera etaLANAskaria ekitaldiaren 18. edizioa animatuko du.

Enpresaburuei zuzendutako formakuntza urririk, 2016ko ekainaren 16an ostegunarekin, 8:30etatik 9:30etara (harrera 8:15etatik aitzina) LANAZIA mintegian Azkainen (Larre Lore Aktibitate Eremuan, Akerbeltz eta Lartigue 1910 enpresen parean).

Izen-ematea webgunean edo: Catherine Marée, c.maree@bayonne.cci.fr 05 59 22 73 50

LANAZIA enpresa mintegia Hego Lapurdiko Hiriguneak diruztatzen du eta Baiona-Euskal Herriko Industria
eta Merkataritza Ganbarak animatzen

• Nos partenaires